25 December 2013

25 Dec 2013 : 4 Tahun - Saya Isteri Dia

25 Dec 2009 - 25 Dec 2013 - Allhamdulillah..genap 4 tahun saya bergelar isteri kepada Amri Bin Abu Talib. Walaupun selalu berjauhan, Allah masih panjangkan jodoh kami. Syukur sangat-sangat. Baru 4 tahun bernikah, tapi rasanya macam dah terlalu panjang cerita cinta kami. Hingga kini, perasaan saya pada En Amri tak berubah..mungkin lebih sikit dari dulu sebab sejak ada Ali dan Adik, En Amri jadi lebih penyayang dan bertanggungjawab. Saya bersyukur kerana Allah jodohkan saya dengan dia. En Amri bukan suami yang sempurna tapi saya percaya dia sentiasa cuba untuk jadi suami yang terbaik. Bagi saya itu pun dah cukup (saya pun tak sesempurna mana). Semoga Allah terus kekalkan jodoh kami dan kebahagiaan yang kami nikmati ini hingga ke Jannah.


Untuk Amri Bin Abu Talib : Lin akan terus setia menunggu untuk kita sambut anniversary kita bersama. Lawakkan dah 4 tahun kawin, 2 orang anak..tapi sekalipun tak pernah sambut anniversary bersama. Huhuhuhu...dugaan isteri tentera. 

6 comments:

  1. selamat malam.
    tahniah. selamat ulang tahun dear. saya doakan jodoh kalian kekal bahagia till jannah.aamiin

    normal la tu isteri tentera. hikhik.
    alah bisa tegal biasa

    ReplyDelete
  2. selamat hari ulang tahun perkahwinana..semoga bahagia selamanya..

    ReplyDelete
  3. semoga kekal bahagia bersama suami akak :)

    ReplyDelete
  4. Hepi anniversary... semoga kekal hingga ke jannah ^__^

    ReplyDelete
  5. Happy Anniversary.. Moga kekal bahgia hingga ke syurga.. :D
    Salam Kenal juga :D ada masa sila lah jenguk ke blog saya..
    http://timetravelafif.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. suami akak tentera rupanya..xpe kak..niesa doaan semoga berkekalan hingga ke jannah..selamat hari ulang tahun perkahwinan ye.. :D

    ReplyDelete