02 December 2013

Kisah Adik : Si Chubby Mama

Adik makin TEMBAMMMMMM !! Sejak akhir-akhir ni saya suka sangat gomoi pipi adik. Sometime adik rimas dengan saya sebab suka kacau dia tido. Tapi serius....tak boleh tahan tengok pipi dia. Ini semua hasil dari minum susu mama. Terasa berbaloi bersengkang mata bangun malam-malam semata-mata untuk susukan adik.





Alhamdulillah rezeki adik pun murah macam rezeki Abang Ali dulu. Susu badan saya memang banyak sejak adik lahir. Ada masa saya terpaksa pam sebab breast dah membengkak dan adik tak mau minum. Jadi, sekarang stok EBM memang sedia ada di rumah dan saya pun boleh kembali bekerja tanpa perlu risau pasal susu adik. Paling best...JIMAT DUIT SUSU. Duit babah bagi boleh masuk poket mama.

Disebabkan pipi adik dah labuh, Mak Su bagi nama baru untuk adik. Mak Su panggil adik "Theodore" watak chipmunk yang paling chubby dalam movie "Alvin and The Chipmunk". Huhuhu..suke-suke je Mak Su panggil adik chipmunk ye. Apapun adik tetap comey. Mama cayang-cayang si pipi tembam ni. Bagi yang tak pernah tengok movie Alvin and The Chipmunk, ini la si chubby Theodore :


9 comments:

  1. eee..comelnya adik!rasa mcm nk cubit2 je...

    ReplyDelete
  2. Pipi adik bam-bam...comell..klu sy mau juga cium2 ni...hihi..
    Alhamdulillah murah rezeki BF adik kan...:)

    ReplyDelete
  3. comel adik..bam bam pipinyaa

    ReplyDelete
  4. Hehe mesti omeyyy macam Chipmunk! ^^

    Ramai orang memang suka gomol gomol babyyy

    ReplyDelete
  5. nk cubit sikit la, boleh.hihi

    chipmunk maskot marrybrown

    ReplyDelete
  6. bestnya ada baby... doakan saya pon cepat2 dapat bby eh kak..hihi

    ReplyDelete