17 October 2013

Hadiah Birthday Babah : Nur Addeena Safiyya Bt Amri

ALHAMDULILLAH
Saya selamat bersalinkan anak ke-2 pada Jumaat lepas (11 Oct 2013) jam 23:06 di Hospital Raja Permaisuri Bainun Ipoh Perak. Kisah saya bersalin nanti saya update kemudian ya. Apa yang buat kelahiran adik paling istimewa ialah : ADIK SHARE TARIKH BIRTHDAY DENGAN BABAH !!!! Saya sendiri tak sangka walaupun waktu on da way nak serah diri ke HRPB, En Amri ada cakap "Harap-harap adik sama birthday dengan Babah". Masin mulut dia... Apapun ini hadiah birthday yang paling terbesar yang pernah saya bagi pada En Amri. Hadiah yang menuntut banyak pengorbanan dan kesakitan. Saya harap dia akan hargainya sampai ke akhir hayat.

Introducing our little princess : NUR ADDEENA SAFIYYA BT AMRI


Semoga kehadiran Addeena akan menambah dan mengeratkan kasih sayang dalam keluarga kami.

19 comments:

  1. tahniah dear
    comel baby
    selamat berpantang :)

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah, selamat sudah, comel babynya...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tq mama as..alhamdulillah semuanya slamat

      Delete
  3. comelnya! dah sepasang dah sis.. hehe
    tahniah.. selamat berpantang..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tq jijah..alhamdulillah dh sepasang dh ank2 saya.meriah rumah kami nanti

      Delete
  4. Comel... Moga Nur Addeena menjadi anak y soleh dan solehah serta sentiasa menyenangkan hati ibu bapa.

    ReplyDelete
  5. alhamdulillah...tahniah ya :)

    ReplyDelete
  6. Saya pun lahir kat Hospital Besar Ipoh dulu. Anyway, Tahniah Kak.

    ReplyDelete
  7. Congratulations
    Cute baby, anyway next year celebrate besday sama he hee

    ReplyDelete
  8. alhamdulillah.. tahniah.. :D

    ReplyDelete
  9. Tahniah dulu dari kakak. Best tahun depan dah boleh celebrate birthday sama-sama dgn babah ye Addeena sayang...

    ReplyDelete
  10. Saje blogwalking ke sini.. Sekali nampak pulak ada baby. Congratulation for ur new born little princess! Damn cute! Secantik namanya :)

    Doakan turn saya pulak dapat zuriat sendiri lepas ni :(

    ReplyDelete
  11. bestnya... baby calebrate sama2 la nanti..

    ReplyDelete
  12. Tahniah...comellnya baby...
    best sebab sama birthday hubby ye...:)

    ReplyDelete
  13. sungguh tak sangka kan.doa seorang suami tu.. suka la en amri kan.

    dapat sy bayangkan suatu hari nanti saat anak dan babah nk sambut besday sesam.. indahnya..

    inshaa Allah.. sy doakan semoga putri sekeluarga terus disinari cahaya kebahagiaan.aamiin..

    ps: nanti habis pantang blik sabah guna waren ke?
    dari ipoh atau singgah transit dekat mindef?

    reply kt blog ciksu ye.. :-)

    ReplyDelete
  14. Salam putri...

    Alala..comelnya addeena....touching je baca entry ni....hadiah terindah utk babah dia ye putri...moga membesar menjd anak yg solehah....

    ReplyDelete