29 March 2018

Kisah Mama : 💜💜💜 Anugerah Terindah Yang Ke-3 💜💜💜

Assalamualaikum..
Lama dah nak up entry ni kat blog. Tapi nak mengarang tu...serba tak kena....taip padam taip padam. Huhuhu....nampak sangat BM karangan tak berapa nak hebat. Anyways.....saya just nak share cerita. InsyaAllah....awal Julai nanti saya dan En Amr bakal direzkikan lagi dengan ANUGERAH TERINDAH yang ke-3 @ adik baru untuk Ali dan Adik. Buat masa ni..Alhamdulillah kandungan saya dah nak masuk 7 bulan.


Actually kami rancang untuk tambah anak tahun 2019 or 2020 sebab tahun ni komitmen kami lebih kepada projek bina rumah. Tapi perancangan Allah lagi hebat... Jadi kami tak menolak atau bersedih. Kehadiran baby ni kami terima dengan penuh kesyukuran. Saya tak risau sangat pasal tak cukup duit....sebab saya tahu setiap anak dah tertulis rezeki masing-masing. Lagipun sebaik-baik perancangan ialah perancangan Allah. Time dapat tahu preggykan Adik dulu pun saya dalam keadaan tak bersedia nak jadi ibu lagi sebab Ali time tu belum cukup 1 tahun. Tapi Alhamdulillah....sekarang ni Ali dan Adik kebahagian saya dan En Amr. Huhuhuhu....tak boleh bayang kalau salah seorang tak ada.

Kepada kawan-kawan bloger, doakan semoga kandungan kali ni dalam keadaan yang baik-baik dan sempurna. Kepada yang masih menanti, teruskan berdoa dan sentiasa ingat Allah tak pernah silap. Allah akan hadirkan Anugerah tersebut bila tepat pada masanya.

3 comments:

  1. Tahniah.. sedapnya bau baby.. ;)
    Moga urusan berkaitan dipermudahkanNYA.

    ReplyDelete
  2. menulis blog ini perlu ada mood juga

    ReplyDelete
  3. Tahniah ye Putri... insyaallah moga semuanya baik baik aje. Betul tu rezeki utk anak anak pasti ada, tak payah nak risau sangat

    ReplyDelete