28 October 2015

Kisah Babah : Happy Belated Birthday Babah


Last weekend saya terbang ke KK untuk celebrate birthday En Amri tersayang. Sepatutnya En Amri balik ke Perak dan kami plan nak celebrate sekali dengan birthday Adik macam tahun lepas..tapi Allah dah ada perancangan lain untuk kami. Its OK..sebab saya percaya perancangan Allah itu lagi sempurna.

Walaupun lambat sambut dan jauh perjalanan yang terpaksa saya tempuh..tapi rasa sungguh berbaloi. It was just a simple celebration. Cuma saya dan En Amri (dah lama tak berdua macam ni). Ali dan Adik saya tak bawa sebab kenkangan modal nak beli tiket flight (dua-dua anak Mama dah lebih 2 tahun...dah tak boleh add-on). Actually ingat nak dining out tapi kan......poket dah bocor...so kita masak kat rumah sajalah. Saya cuma baked vanilla cupcake dan masak meatball spaghetti. Simple saja kan...tapi puas hati sangat sebab semuanya air tangan sendiri. En Amri pun berselera makan.


Semoga untuk tahun-tahun seterusnya kami masih diberi kesempatan untuk sambut hari-hari bermakna macam ni bersama. InsyaAllah...

Untuk En Amri : HAPPY 31TH BIRTHDAY BABAH. Bersabar lah dan terus kuat untuk sedikit masa lagi. After this insyaAllah everything will be OK...dan kita boleh mula hidup baru. Mama, Ali dan Adik sentiasa sayang Babah. 

2 comments: