29 July 2013

Kisah Amrsyar : Amrsyar is 1 Year Old

My little prince sudah setahun !!!! Kejap je masa berlalu. Dah besor anak mama ni. Untuk birthday Ali Amrsyar tahun ni..no birthday party or special gift. Saya cuma buat simple celebration dengan hanya sebiji kek. Lagipun as usual, babah tak ada untuk celebrate birthday Ali Amrsyar (babah sibuk berkursus kat PD). Yang ada cuma mama, tok dan opah. Rasanya itu pun dah cukup untuk menceriakan budak kecik ni.

Muka penat baru balik dari main petang dengan kawan-kawan
 Setahun jadi mama kepada Ali Amrsyar, buat saya rasa berbaloi tinggalkan kerjaya sebagai engineer di Intel Cooperation. Biarpun ramai yang mengutuk, saya sangat bahagia memegang status full time housewife. Dalam membesarkan Ali Amrsyar, saya tak ada rasa menyesal sebab saya sentiasa ada melihat semua perkembangan dia. Dari dia mula menerap, mengesot, duduk, merangkak, berdiri, berjalan, berlari dan memanjat ... saya sentiasa jadi orang pertama yang melihat semuanya. Alhamdulillah ..diatas kesempatan yang Allah bagi pada saya.

Semoga anak mama akan terus kekal aktif dan sehat. Terima kasih sayang sebab sudi hadir dalam hidup mama dan babah. Lagi 2 bulan, Ali Amrsyar nak jadi abang. Semoga Abang Amrsyar boleh jadi abang yang penyayang dan bertanggungkawab.

6 comments:

  1. selamat hari jadi amsyar.... semoga jadi anak yg soleh dan mendengar serta menghormati org tua....

    ReplyDelete
    Replies
    1. thank u zie
      insyaallah semoga amrsyar jadi anak yg soleh dan bahagiakan kami

      Delete
  2. Selamat Hari Jd Amsyar =) besar nnti jd anak yg soleh yup..btul tu kak, jd suri rumah spnuh msa lg baik, anak pn rsa hepi..biakn je org yg mgutuk..yg pntg bersabar..

    ReplyDelete
    Replies
    1. thank u
      insyaallah...semoga amrsyar jd anak yg soleh
      thank u for ur support.akak dah lali dgn kutukkan orang

      Delete
  3. Happy birthday Amsyar.. semoga membesar menjadi anak yg soleh.. ;)

    ReplyDelete