23 November 2012

11 Tahun Sudah




ALHAMDULILLAH

21.11.2001 - 21.11.2012

11 tahun sudah

Siapa sangka kami boleh pergi sejauh ini. Dari puppy love masa umur 17 tahun, untill now..dah jadi mama dan babah orang. Cepatnya masa berlalu. Rasa baru semalam En. Amri proposed saya untuk jadi girlfried dia . Saya still ingat, masa tu hari terakhir SPM (kertas kimia). En. Amri proposed saya dalam kelas kami. Bila diingat balik, bagaimana kami bermula..quite funny but sweet. Every week, saya akan kirimkan coklat untuk dia with a cute card...n ada masa dia akan kirimkan nasi lemak pada saya melalui junior dorm saya. Masa sekolah dulu, tak berani nak dating..so just sembang macam biasa bila jumpa dalam kelas. Nak jiwang-jiwang pun tak berani coz takut kantoi dengan classmate. Sekali-sekala nak terasa jiwang, bila masa minggu balik. En. Amri akan call saya everyday tepat pukul 9.30 malam. Masa tu la baru boleh nak cakap romantik sikit. But, bila balik ke sekolah..terpaksa buat macam biasa. 

Masa berlalu terlalu pantas. Kini kami dah almost 3 tahun disatukan. Banyak perkara yang dah berubah. Anak pun dah satu. Sometime terasa nak return back zaman sekolah dulu..masa cinta tengah berkembang mekar. But past is past. Kita tak punya kuasa untuk putar balik masa. Apa yang kita ada cuma masa kini dan masa depan untuk kita corakkan.

Ok la..rasanya cukup sampai disini dulu. Saya nak tidur sambil bermimpi saat-saat indah kami dulu.

To my dearie hubby : Terima kasih kerana sudi temankan saya dan pilih saya untuk temankan hidup anda. Walaupun ada masa relation kita fragile, but kita still mampu bertahan hingga ke saat ini. Semoga kesempatan untuk terus bersama yang Allah berikan ini, akan kita gunakan untuk membahagiakan antara satu sama lain dan our beloved Ali Amrsyar.

2008 - Zaman bertunang

2012 - Zaman nak jadi parents

2012 - Zaman dah jadi parents




10 comments:

  1. semoga kekal hingga ke akhir hayat ya ;)

    ReplyDelete
  2. tahniah... :)

    p/s: cuba byk kali nak komen. harap buangkan word verification. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. sorry ya yana
      nanti akak check balik ya

      Delete
  3. wah.. tahniah.. semoga kekal hingga ke jannah.. :)

    ReplyDelete
  4. alalaaaa sweetnya kak..hehe.tersenyum2 dina baca hihii
    btw..semoga terus berbahagia sis :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tq dina...cinta cintun zaman sekolah dulu2..lawak pula bila dikenang balik

      Delete
  5. semoga berbahagia hendak-Nya :D

    ReplyDelete