17 July 2016

Kisah Mama : Selamat Hari Raya 2016

SELAMAT HARI RAYA

Dah almost nak penghujung Syawal baru teringat nak update blog. Maklum la raya tahun ni lain sikit dari tahun sebelum-sebelum ni. Alhamdulillah....a few days before raya, En Amri dapat balik. So, dapat lah kami beraya sefamily tahun ni.

Kalau ikutkan ini tahun ke-3 saya dapat beraya dengan suami walaupun usia rumahtangga kami dah nak masuk 6 tahun. Untuk Ali pulak, ini raya yang ke-2 dia dapat sambut dengan Babah dan yang paling special....ini raya yang pertama untuk Adik sambut dengan Babah. Kesian Adik....dah nak masuk 3 tahun baru dapat beraya dengan Babah. Every year pun Babah balik time raya, tapi selalunya selepas seminggu dua lepas 1 Syawal. Bila dapat buat persiapan raya dan cium tangan suami dipagi raya, memang berbeza sangat perasaannya. Selalunya saya dan En Amri hanya bermaafan dalam video. Alhamdulillah..syukur tahun ni, manisnya beraya sebagai seorang isteri tu saya dapat rasa lebih sikit dari tahun-tahun yang sebelum ni.

Bagi kawan-kawan blogger, sempena bulan Syawal yang dah nak penghujung ni...saya dengan ikhlas mohon kemaafan andai kata ada diantara hasil nukilan saya yang meninggalkan luka dihati anda. Yang buruk itu semua datang dari saya. Mohon diberi kemaafan. Semoga Ramadhan yang dah meninggalkan kita membawa impak yang positif dalam hidup kita. InsyaAllah andai diberi rezeki berjumpa lagi kita dengan Ramadhan dan Syawal tahun hadapan.

Akhir kata SELAMAT HARI RAYA dari kami sekeluarga.


3 comments:

  1. syukur alhamdulillah..tahun ni complete sekeluarga...

    salam aidilfitri
    maaf zahir n batin

    ReplyDelete
  2. selamat hari raya... cantik purple...

    ReplyDelete
  3. selamat hari raya sis..

    ReplyDelete