27 February 2016

Kisah Mama : Hasil Setia Bersama Drypers

Di entry yang lepas-lepas, saya ada share pasal Drypers Club. Actually saya pun baru join Drypers Club tu akhir tahun lepas...baru tau kisahnya. Dari Ali lahir lagi memang saya gunadiapers brand Drypers. Tapi tak pernah tau pun boleh collect points. So bila dah tau....gigih la saya korek balik stor cari plastik Drypers yang lama untuk cari kod. Saya memang suka simpan plastik Drypers sebab plastik ni jenis kuat...sesuai sangat buat plastik sampah. Hasil korek stor...terjumpa 4 lai plastik Drypers. So...terus key in di Drypers Club. Tambah pulak dengan yang baru beli....hasilnya...after 3 months dah boleh redeem points. Alhamdulillah..... Banyak jugak pilihan gift untuk redeem points. Mula-mula ingat nak redeem toys tapi....Ali dan Adik dah besar. Akhirnya...saya pilih yang ini :


Saya redeem diapers paket kecik...ada dalam 12 pcs. Boleh lah buat tambah stok diapers Adik. Jimat jugak duit belanja. Since Ali dah diapers free..so saya ambil diapers size Adik. Lama jugak menungg....tapi tak sampai sebulan. Barang free memang kena sabar sikit.

Bagi mummy-mummy yang guna Drypers untuk anak dan belum join Drypers Club..cepat join sebelum terlambat. Memang berbaloi-baloiii..

4 comments:

  1. Singgah sini...

    igt zaman pregnant dulu2..minum anmum
    slalu dpt hadiah dr mereka...
    skrg ni drypers pula..bestnya

    ReplyDelete
    Replies
    1. bagus kn bt brand yg buat mcm ni..rasa berbaloi2 beli barang mereka

      Delete
  2. Lama dah tak beli drypers Putri berbelas tahun jugaklah. Nampaklah sangat dah kilauan ek hihi...

    ReplyDelete
  3. Best kan. Rasa berbaloi beli. Part hadiah gift yg free apa semua mmg sy suka.

    ReplyDelete