12 October 2014

Kisah Mama : Shopping Online Di HERMO

Sejak bergelar Mama, masa untuk keluar shopping dah tersangat terhad. Kalau keluar ke shopping complex pun mesti tak puas shopping sebab perhatian lebih tertumpu pada Ali dan Adik (nanti ada pulak annoucement budak gigi depan besar hilang). Tapi bila keluar tak bawa anak-anak pun still tak puas shopping sebab hati teringat kat anak-anak so rasa nak rush balik rumah. At the end, Mama kena shopping online la jawab nya. Selalunya saya suka shopping online di Groupon. Tapi barang-barang yang dijual agak terhad. Baru-baru ni saya cuba shopping online di Hermo. Hermo ni site yang jual barang kosmetik dan skin care sahaja. Kebanyakkan brand yang dijual ialah brand dari Korea..macam Leinage, Skin Food, Hada Labo etc (dah lupa). Saya beli cleanser Hada Labo Arburtin whitening dan trial set whitening Leinage. Harga boleh tahan murah. Beli 2 items dapat free postage. Service pun cepat. Tak lama saya tunggu untuk terima barang. Sangat happy dan puas hati. 

Bagi yang mencari trial set untuk skin care, maybe bleh try beli kat Hermo. Harga berpatutan dan service pun bagus. Itu saja perkongsian untuk entry kali ni. Next time saya share pengalaman shopping online di Groupon dan MyDeal pulak.


8 comments:

  1. kan bila bawak anak, tak terkawal. bila tak bawak teringat2

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itu lah dilema seorg ibu..huhuhu..sabar saja la sementara nk tgu besar

      Delete
  2. hi putri salam perkenalan. nanti sharelah experience u guna skin care tu.i i macam u jugak kalau nak shopping mesti bawak semua anak2 walau susah mcmana pun hehe.nti terkenang -kenag diorang kat umah kite syok2 g shopping yer tak.jemputlah datang kat blog i yer.banyak sangat health and beauty tips in my blog.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang lagi seronok bila bawa.nk mkn yg special2 pun x rs bersalah pd ank2..insyaAllah saya akan ke blog leena nanti

      Delete
  3. tq for sharing.. bru tau psl hermo ni..nanti leh intai2 jugak..senang..xyah nk kena bersiap..keluar bagai.. dgn nk parking lg..

    ReplyDelete
    Replies
    1. cuba la try intai..mana tau ada yg terbekenan

      Delete
  4. Replies
    1. Yg hada labo arburtin tu..gatai muja
      yg leneige tu ok..saya suka

      Delete