30 December 2012

Shopping @ Nile.com.my

After terbaca entry Abang Nara @ Beutiful Nara beli bibs baby murah di Nile.com.my, saya pun teruja nak shopping disitu. Barang-barang di sini memang sangat-sangat murah. Selain barang baby, Nile.com.my ada jugak jual barang lelaki, wanita, barang rumah and etc (sila la menjamu mata sendiri). Selepas selak punya selak, at last saya beli:

* 5 helai bibs -RM 5.80 sehelai (as preparation untuk Ali Amrsyar start eating solid food)
* sehelai cloth diaper RM 8.50
* fork and spoon set yang comei RM 4.30 
* fat burning sleeping socks RM 10.90 (untuk cik Nana)


Total semua RM 58.30 (termasuk postage). Murah kan?!!!! Actually niat dihati nak beli handbag kat page ni..but terfikir jugak..takut-takut kalau kena tipu since this is my first time shopping disini. The next day (21 Dec 2012) saya jelaskan bayaran using ATM.

5 helai bibs yang cute

Tunggu punya tunggu, hari ni (29 December 2012), baru saya terima barang. Lama jugak saya menunggu. Dalam hati risau kalau-kalau kena tipu but, Alhamdulillah..barang-barang saya selamat sampai. Cuma ada 2 barang yang agak kurang memuaskan hati saya :


 1. Salah satu bib yang saya order ada gambar itik but they send me this bib




 2. Kualiti cloth diapers yang sangat-sangat tak memuaskan. Sepadan la dengan harga yang cuma RM 8.50 sehelai. But, saya agak kurang yakin nak pakaikan pada Amrsyar. Risau nanti dia kena nappy rash pulak.


So bagi yang berminat, sila la ke page Nile.com.my  untuk menjamu mata semasa cuti akhir tahun ni. Mana tau ada yang boleh dirembat memandangkan harga barang-barang disini tak berapa mahal. But nasihat saya cuma buat pertimbangan sebelum membeli coz dekat sini ada barang yang kualitinya elok dan ada yang tak. 

Happy Shopping 

2 comments:

  1. assalam & selamat tahun baru 2013.. byk kemudahan shopping online skrg ni..cuma kita perlulah berhati2 sedikit..

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam...
      itu la..sometime dh hbs berhati2 tapi still terkena jugak
      ada barang yg saya lebih suka beli terus

      Delete